Mammaträning i dubbel bemärkelse

Strax efter nio imorse tog jag och Elsa bilen till Kumla. Vi svängde förbi Smedstorp och mötte upp Marie och Edvin som körde framför och visade vägen till parken där det skulle vara "Mamma boot camp". Under den korta bilresan hade Elsa lyckats tajma in sin fyradagarsbajs, så vi blev någon minut sena. Träningen var skön och innehöll mestadels styrkeövningar. Får se hur det går att lyfta E imorgon, för armarna var jag nog mest slut i efter diverse parövningar.

Jag är lika nöjd med att ha tränat som jag är med att jag på egen hand lyckats krångla mig ut och in i vårt trånga garage med bilen intakt. Det är alltid lika spännande att se vilket humör Elsa är på när hon får åka bil. Ibland verkar det vara pest att sitta fastspänd och då kan hon bli alldeles hysteriskt ledsen. Idag var hon dock lugn tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0