Mjölkmaskin

Elsa vill äta minst varannan timme. Inatt sov hon dock mellan 2 och 6. Och inte ett skrik på hela natten, bara lite gnyende för att visa när det var matdags. Duktiga lilla tjejen. Känns lite som att hon blivit tryggare och förstått att vi finns här hela tiden. Dagtid har hon till och med kunnat sova i vagninsatsen. För någon dag sedan var det bara kroppsvärme som funkade för att hålla henne lugn.

Idag är hon en vecka och en dag. Det har varit en minst sagt omtumlande vecka. I tisdags fick jag känna på den där tredagarsgråten jag hört om och Frode fick trösta två grinande tjejer när vi var ute på stan. Såhär i efterhand ser jag ju hur dumt det var att dra ut på så stora strapatser redan tredje dagen.

Jag vill berätta så mycket mer men tiden finns inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ser fram emot att få läsa mer när du har tid och ork! Massa kramar!

2011-05-16 @ 17:36:16
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh jag minns tredje dagen..eller det var nog fjärde dagen för mig. Men helt plötsligt bara lipade jag för ingenting. Det var en konstig känsla att vara så lycklig och överväldigad och så på samma gång! Din Elsa är verkligen supergullig!!!

2011-05-25 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0