Tystnad

Det är lite tyst här och det är mest för att jag inte har någon fungerande dator än. Sen går dagarna i en rasande takt med jobb och fixande hemma i lägenheten. Dygnen har för få timmar, kan jag känna. Man ska dessutom, förhoppningsvis, hinna sova också. I tisdags ordinerade barnmorskan mig att vila någon gång - och allra helst två gånger - under dagen. Jag bara undrar: när ska det hinnas med? Äh, löjligt, det gåår ju inte. MEN. Om tre veckor är jag jobbfri, då ska jag vila så mycket jag orkar. :-) Och andas ska jag, läsa på om dykteknik och profylax och avslappningstekniker och allt vad det är. Ska jag. Om tre veckor.

Räkan, du tänker inte komma ut på ett tag va? Men vänta inte föör länge, snälla? Jag vill inte hålla på och gå över tiden mer än en vecka. Helst inte alls. 3:e maj är väl ett fint datum förresten? En överraskning en vecka innan bf vore ju perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0