Mycket nu

Om två veckor sitter vi här och packar det sista och städar ur lägenheten så gott det går. Jag har aldrig bytt lägenhet med några tidigare, och jag kan tänka mig att det blir lite bök om man inte planerar och synkar i- och urpackning. Men det ska nog gå bra. (Och vilken lyx för mig att inte vara med och bära tunga saker... )

Om tre veckor åker vi till Göteborg med ett par som är gamla kompisar till Frode. Vi ska lyxa till det och bo på Radisson mitt i city, äta god mat och bara ha det mysigt. En sista åka-bort-helg innan bebben. Senare vågar jag nog inte lämna stan... :-)

Och imorgon kommer familj på besök. Det som från början var åtta personer blev tre pga kräksjuka både i Borlänge och Karlskoga. Men pappa och A kommer i alla fall. Och Frodes mamma. Det blir roligt. Har bakat en fin och stor tårta som jag tror blir god. Jag som aldrig gillat tårtor och sånt gräddigt särskilt mycket tidigare är nu en slukare av stora mått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0