Mot Dalarna

Just nu. Jag och Elsa sitter på ballen, enda stället i lägenheten det är drägligt att vara.
Den blå sjalen är den nya och den är verkligen svalare. Mycket bra.



Annars håller vi på och packar för idag bär det av mot Borlänge, mor och Åke och festivaaal. Ett riktigt Peace & Love-väder verkar det bli också, de har en himla tur alltid med vädret. Förra året var det dock närapå oliidligt varmt, hoppas att det inte blir lika varmt i år. Man blir som lite nojigare också när man har det här lilla knytet att tänka på. Jobbigt med värmen för en så liten kropp. Hon är ju som ett element även i vanliga fall, menar jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa Hjelm

Härligt med en svalare trikåsjal. Har funderat på att skippa trikåsjal helt med nästa barn och köra med vävd sjal på en gång eftersom den både är svalare och stadigare. Men såg att denna skulle funka ända upp till 1 år! Vår funkade bra 3 månader och ok kanske 4 månader. Om den verkligen verkar funka länge får du gärna meddela så kanske jag byter den jag har istället för att bara göra mig av med den :D Sjal är annars underbart tycker jag...

2011-07-06 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0