Lite uppdatering

Onsdag idag va? Det kunde lika gärna vara lördag eller måndag, jag måste hela tiden fråga vad det är för dag, för jag har ingen koll längre. Nu blir det ju konstigt också med alla dessa helgdagar som förvirrar. Men bra är att Frode får långhelg och vi ska åka på vår första resa med hela vår lilla familj. Imorgon åker vi nämligen till Elsas mormor och Åke i Borlänge. Spännande.

Igår och idag har vi haft (Elsas) bonusmormor Annette, moster Emelie och Alric här. Mycket trevligt! Jag tror Elsa blev lite trött av alla intryck och all uppmärksamhet, nu sover hon som en stock på mitt bröst.



Foto: Alric Ljunghager


Förresten: Första riktiga tveklösa leendet kom idag :-D Åh, härliga lilla varelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0