Lördag i bild

Vi åkte till Marieberg.
Ikea. Skulle köpa frottétvättlappar. Punkt. Handlade för närmare tvåtusen riksdaler.
Så kan det gå.



Sedan hemmagjord pastasallad, brie och kex. Filt och kall cider/öl. Fullpackad vagn. Glad unge.




Snygg man.



Här är ett av Ikea-köpen. Nya täcken och nya påslakan. Vi kan inte ha ett stortäcke längre, har för olika temperatur och värmepreferens när det gäller sovandet. Skilda täcken numer alltså.



En röd kökslampa. Precis som jag tänkt mig den. Vi var ju bara tvungna att slå till.


Kommentarer
Postat av: karin

Fin lampa!!:-) och vilken söt dress elsa har på sig.Sån där filt med plast mot gräset ska vi köpa, Anna och P-e har köpt sin på biltema tror jag, ni med kanske.. Kram!

2011-07-10 @ 11:03:05
Postat av: Lena

Hihi, tack. Tror att filten är en present från min kära mor, vet ej var de köpt den. Men de finns nog lite här och var. Mycket praktiskt :) Kram

2011-07-11 @ 16:10:03
URL: http://ordagrann.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0