Lördagskvällen

Elsa sitter i babysittern och tittar på tv. Simpsons verkar vara favoriten. Vi har nyss gjort ett gemensamt försök att häva en mjölkstockning. Elsa ammade snällt i över en timme medan jag värmde med vetekudde och masserade på det stenhårda ömma. Så länge äter hon aldrig annars. Vi lever i symbios alltså, both ways.

Frode är iväg på jobbfest och jag och E skulle egentligen ha följt med ett tag men mitt tillstånd gjorde vi stannade hemma. Dessutom är Elsa fortfarande lite förkyld och kinkig så det bidrog också till att vi inte följde med.

Tröstar mig med glass och chokladkex. Och att vara hemma i soffan med världens underbaraste unge är inte dåligt det heller.
(Men ber till mjölkgudarna att stockningen går tillbaka, orkar inte med en massa feber nu, orkar inte, vill inte.)


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj.. :-( Hoppas du slipper det.. Jag har gjort min andra semesterdag, men nu kan det väl ändå få bli oktober!! Kram på er.

2011-07-16 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0