Klag

Jo jag tror att det går åt rätt håll med stockningen. Dock ser högerbröstet ut att vara dubbelt så stort som det vänstra. Haha, usch.

Annars vill jag mest skriva för att klaga på mitt hår. Jag är inte alls vän med den här ickefrisyren nu och funderar på möjliga lösningar. Jag har redan testat att klippa luggen, och det var inte det som var felet. Jag vet inte riktigt var felet sitter heller. Färgen? Längden? Att jag aldrig går till en frisör som fixar till allt på riktigt? Förresten lär jag inte behöva bekymra mig mer snart eftersom hårstråna bara faller av som på en [insert valfritt djur som byter päls].

Såna bekymmer!




För knappt tre månader sedan. Men håret är typ likadant, en aning längre bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0