Hemkomna

Vi är hemma i Örebro efter en långhelg med familj och festival.

En skön och, mestadels, solig resa. Men nu är det gott att vara hemma ett tag innan F's semester börjar och vi gör nästa resa (resemål än så länge okänt men målet är inte huvudsaken, ju).

Jag har inte upplevt så mycket av musiken som festivalen erbjöd, men det hade jag inte räknat med heller. Elsa var med mig på festivalen dagtid och på fredagen fick hon vara hemma med sin mormor och Åke i 2,5 timme på kvällen när jag och F gick ner för att möta upp kompisar i ett av festivalens öltält. Och det måste jag säga, att det var INTE lätt att lämna henne. Men.. jag tror att det var lite nyttigt. Inför framtida barnvaktstillfällen om inte annat.



Elsa sov sig mestadels igenom festivalbesöken. Ibland i sjalen med fetvadd som dämpade ljuden, ibland såhär i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0