Bättre idag

Idag var en bättre dag. Jag var två hekto piggare och det syntes tydligen eftersom min granne på kontoret kommenterade det direkt på morgonen. Gillar inte riktigt att det syns så tydligt på mig när jag är trött. Det sätter liksom ribban för hela dagen om någon som första kommentar på morgonen säger "Oj, idag är du trött".

Här kommer en dagens.
Musik Hard believer - First Aid Kit
Middag Ugnspannkaka, vegobacon, jordgubbar
Formkurva Uppåt framåt
Bild Kulan:

Kulan


Imorgon är det fredag! Lycka!


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, nu är det ju en mage på riktigt!

Håller för övrigt med om de där "oj är du trött-kommentarerna". Jobbigt. Men å andra sidan är det ingen som förväntar sig nåt av en såna dagar, kan vara skönt också :)

2011-01-29 @ 10:14:42
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: Lena

Det har du rätt i!



Fel bebis från bb förresten (läste om dina minnen) - hahaha! Vad taskigt :)

2011-01-29 @ 11:02:28
URL: http://ordagrann.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0