Sköna söndag

Lördagskvällen blev ovanligt lång eftersom det var folk här till ca 24.00. När folket inkl. F bestämde sig för att gå till närmsta utestället, som är Virus, så gick jag och la mig.

Idag har vi varit ute och gått i vårväder (- som det kändes i alla fall). Sen har vi äntligen tagit tag i källarförrådet och börjat rensa där. Man kom knappt in i förrådet tidigare för all bråte (mestadels mitt bråte), men nu börjar det faktiskt bli lite ordning. Älskar känslan av att göra mig av med saker som jag inte behöver. Jag vill inte äga så mycket saker. Jag vill ha ordning och reda. Där är vi rätt lika, jag och F. Tur det. Sen är jag inte pedant, inte alls, men jag vill veta VAR jag har grejer och VAD jag har. Ja, åtminstone på ett ungefär.

Vet inte hur många kassar med kläder jag åkt med till Myrorna sedan jag flyttade hit. Det är en del.

Håhåjaja.

Sen kom Patrik och Anna över på fika och vi hade ju hittat mitt gamla 8-bitars Nintendo under förrådrensningen så vi fick igång det och spelade lite. :)

Nostalgi
Super Mario Bros 1


fika och nintendo
Uppslukade


Nu är jag ungefär tröttast i världen och tänker gå och lägga mig.
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0