Tulipaner och klädshopping

Torsdag idag alltså. Det har varit en ovanligt seg vecka. Jag har varit opepp och stressad på jobbet och dödstrött när jag kommit hem.

Jag har ett nattdjur i magen. Det stökas och bökas som mest när jag ska sova och fram till tidiga morgontimmarna. Det blir lite lugnare lagom tills jag ska gå upp. :-] Men huvudsaken att lilla livliga räkan mår bra och det tror jag han/hon gör.


Tulipaner

Köpte tulpaner på vägen hem. Det kändes så vårigt. Observera hur färgen överensstämmer med blockljusen i bakgrunden, och det var inte ens meningen. :)


sköna jeans

Och så var jag in på H&M och kollade lite kläder. Hittade de här preggojeansen. Hur sköna som helst var dom, vill alltid gå i såna när jag ska ha jeans.



Idag fick jag förresten reda på någonting hemligt som jag blev jätteglad över. Åh lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0