Solfönster

Mitt fönster här på kontoret vore perfekt att sitta och jobba i idag. Om det inte vore för att jag är beroende av den stationära jobbdatorn så skulle jag göra det. Har ett sittvänligt burspråk där solen lyser in, alldeles ovanför stora promenadstråket här i stan. Gillar mitt kontor skarpt men tvivlar på att jag kommer att få tillbaka det sen efter föräldraledigheten eftersom det är ett av de största rummen på kontoret och vi börjar få lite ont om arbetsplatser samtidigt som det nyanställs en del. Så de stora rummen blir kanske rum för två eller tre vad det lider...

Jaja.

Ikväll ska jag och kära K äta på Karishma. Ska bli så mysigt.

Och nu ska jag jobba vidare så att dagen går.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0