Saker jag inte visste del 1

Det händer en massa konstiga saker i kroppen när man är gravid. Min barnmorska säger hela tiden att alla organ i hela kroppen påverkas av det som pågår just nu. Så ja, det är väl inte underligt att saker och ting inte är som de var innan.

Jag visste tillexempel inte om det här med svettningar. Från och till - mest till - har jag ända sedan jag blev gravid haft svettningar deluxe under nätterna. Jag vaknar helt sjöblöt en eller ett par gånger varje natt - inte alls trevligt. I början sov jag ibland på en handduk, men det var ju inte speciellt skönt det heller. Helst skulle jag ha fönstret i sovrummet på vid gavel, men med en normalfrusen person bredvid går det ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0