Måndagslistan på en tisdag

Idag, tisdag, är jag glad för att:

- Det mesta egentligen. Tänker jag efter så har jag inget sådär direkt att vara missnöjd över. På det stora hela.
- Går in i tredje trimestern idag. Vecka 28 nu.
- Frode kan höra det lilla hjärtat slå när han lägger örat mot magen, efter att ha letat runt lite. Dunkdunkdunkdunkdunk. Fort fort slår det. Jag vill också höra!
- Badrummet! Det var det bästa vi kunde göra att slänga ut badkaret. Ett helt nytt badrum blev det, det känns mycket större nu. Och så har jag köpt lite nya handdukar och förvaringskorgar så allt matchar så fint så :)
- Mina gaddar är fixade och fina. Idag bytte jag två jättegamla lagningar som börjat ge med sig och som var fula. I övrigt såg det så bra ut så, en fröjd att se, sa tandläkaren till och med. Haha. Så nu kan jag med gott samvete vänta tre år igen innan jag går dit....

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh mysigt med hjärtslagen:-)

Kramkram vännen

2011-02-08 @ 20:37:00
Postat av: Anonym

http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b13433.html DÄR finns den listan med bebisgrejerna. Sen sån där "bb-lista" kan du bara googla fram sök typ "bb checklista" så kommer det nog upp några alternativ :)

2011-02-08 @ 22:10:58
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Vi 2 blir 3 - Malin

Jag tränar alltid på gymmet :) de är så skönt att få komma bort en stund :)



Ja energin, vart får man den ifrån? Alltid tränat mycket - kanske därför :) och nu när jag behöver gå ned i vikt så sporrar de lite extra!

2011-02-08 @ 22:26:34
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0