Ja, jag är en klant

Igår dog min dator när jag råkade skvimpa ut ett glas sojamjölk över den. Jag pillade bort tangent för tangent och torkade så gott det gick med hushållspapper. Tur vi fortfarande har kvar avfuktaren i skafferiet sa F. Kul. Får se ikväll när datorn varit på torken om det går att få liv i den... Skriver på mobilen nu och det är ju inte så smidigt som sagt. Gårdagskvällen kan sammanfattas: jag fick mjölk på laptopen, F fick vatten på kvarnen. Sen åkte vi och köpte färg på bauhaus som expediten noga påpekade att inte gravida får måla med så F får själv pillra dit färgen på rören i badrummet. Sen tittade vi på två matlagningsprogram på tv (halv åtta och mauro och Plura) och sen sov jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0