It's alive

Om än lite skröplig. Datorn alltså. Det räckte tydligen några dagars vila så gick den igång igen. Vågar inte riktigt lite på den än dock. Och skriva är svårt, vissa tangenter tar inte riktigt, bland annat mellanslag. Men det är lyxproblem.

Idag har jag varit på trevlig fika på Fröken Brogrens Veranda. Vilket mysigt ställe det var. Dit kommer jag gå fler gånger. Vi var 6 st stormagade där, det såg nog lite roligt ut. Och om man tjuvlyssnade på oss kunde man höra att vi inte hade mycket annat än magarna och det i huvudet heller. Haha. Det avhandlades innehåll i bb-väska, läckande bröst, sovrutiner, mvc-besök, smärtstillande metoder, navelstumpar m.m. m.m. Skönt att träffa andra som är i samma bubbla :)

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Men cheezes! Är bilden på riktigt?! Scary/cooolt!

2011-02-19 @ 12:25:22
URL: http://mmiiaa.blogg.se/
Postat av: Lina

nämen vicken söt liten fot=) när är du beräknad?



hittade hit efter att du länkat din blogg på mias.



hoppas allt är bra med dej/ er. kram Lina

2011-02-19 @ 18:12:30
Postat av: Lena

Jag tror inte bilden är på riktigt. Hittade den på Google - kanske jag borde skrivit så inte folk tror det är min mage :)



Lina: Vad roligt! Den 10 maj om den lille är punktlig. Kram!

2011-02-20 @ 10:06:27
URL: http://ordagrann.webblogg.se/
Postat av: Lina

ahah ok=)



vad skoj med en liten hemma=)

inte så långt kvar nu då..



all lycka till er=)

2011-02-20 @ 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0