Godkväll

Imorse var vi på koll hos barnmorskan igen. Allt såg så bra ut så. Räkans hjärta galopperade i 148 slag i minuten. Magen mätte 27 i SF-mått vilket var mitt på normalkurvan. Blodtryck och allt sånt bara fint. Känns mycket bra.

Men en dålig sak var att föräldraträffarna tydligen är inställda för vår grupp. De skulle starta i början av mars och jag såg fram emot att gå dit med F och träffa andra som ska ha första barnet ungefär samtidigt. Men pga personalbrist kunde de tydligen inte hålla träffarna. Trist trist. Men nu har jag ju faktiskt redan fått kontakt med andra i Örebro som får barn nu i vår. Plus att jag nu vet ett par till som jag känner bra sedan innan som kommer vara barnlediga samtidigt som mig. Himla tajming ;)

Nu blir det lite tv- och mystid och sedan sängen tidigt. Same procedure as last evening... Zzzz

Har ätit mango till efterrätt. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0