Irri

Är irriterad utan giltig anledning.
En ogiltig anledning kan vara TILLEXEMPEL när någon glömmer göra något som man bett om, TILLEXEMPEL köpa en grej man lagt undan när personen ändå är vid Det stora köpcentret.
Det är ju inte med mening man har ett dåligt minne/är disträ och alltså: det finns ingen att vara irriterad på. Men det ena ledde till det andra och nu är jag irriterad på både det ena och det andra och det tredje. Det görs ärenden efter jobbet och tiden/kvällen går och unge vill roas och det är grusigt i hallen och jag är hungrig och luggen behöver klippas och och och

och bara småsaker.
Ville bara säga det.

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten, ta tre djupa och skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men du, man får var så där irri ibland, befogat eller ej. Men visst fan får man, man måste! Jag har en ält-tid/irri-tid på två timmar, sen måste man skärpa sig. Tre andetag är way för kort :) Kram

2011-09-03 @ 20:02:07
URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0