Gråmulet

Jag har känt mig deppig idag för att

1. Mina bruna nya byxor är för stora. Jag valde mellan två storlekar och tog den stora eftersom jag tänkte att aningen för små byxor är bland det värsta som finns för att de sitter oskönt och ger en dåligt samvete för de där extrakilona. Ett par aaaningen för stora skulle bara vara sköna. MEN, de var av tyg som tänjde ut sig snabbt och nu sitter de helt fult och hängigt och det gör mig ledsen. Eller mest arg.

2. Dagen började med ett onödigt argt (och helt löjligt) replikskifte under frukosten (fråga inte) och satte stämningen ända fram till sen eftermiddag.
Så dumt det blir ibland.
Så onödigt det är.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan du inte lämna tillbaka byxorna? Om inte så kan du använda symaskinen och sy in dom.

2011-08-28 @ 20:48:05
Postat av: Lena

Jag har ju använt dom, så lämna tillbaka går inte. Och jag kan inte sy in dom så det blir snyggt. Men med rätt skärp går det nog att ha dom ändå, kanske...

2011-08-29 @ 17:40:40
URL: http://ordagrann.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0