Gårdagskvällen

Igår kväll åkte vi till Kumla och hälsade på M och E. Det är så konstigt att jag inte har varit där tidigare, i deras "nya" hus, som de byggt och bott i i säkert ett par tre år nu. Och så bakvänt att Frode var den som hittade dit och visste precis vilket hus det var som min mellanstadiebästis bor i. Det har sin förklaring i att F har jobbat där i krokarna långt innan jag hade presenterat dem för varandra och att han hade lagt märke till just deras hus då.

I alla fall, de bodde hur fint som helst och det lyste huslängtan i Frodeögon. Men nu blir det inte flyttat på ett tag, det säger jag. 

Vi blev bortskämda med jättegod mat - paj och halloumi och sallad och annat gott plock - och så glass på det. Tiden sprang iväg som den brukar och vips var det mörkt ute och klockan efter nio. Då åkte vi hem.


Den här måste jag visa. Magen fick en passande present. Gulliga Marie.



Små räkor. Hihi. :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, den var rolig:-) Söt.

2011-04-07 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0