Torsdag förmiddag

Dagens morgonpromme blev förmiddagspromme ner på stan.

Jag behövde köpa rouge eftersom jag tappade mitt gamla i duschen i morse och det gick i tusen bitar. Sen tänkte jag kolla om jag hittade något amningslinne eller annan topp att ha med till förlossningen. Kom också på att mitt röda fina nagellack nästan är slut så ett sånt blev det också. Och så hittade jag en blommig långklänning som jag i och för sig kan ha redan nu, men som jag tror kommer sitta bättre och dölja dallermagen i sommar. Långa klänningar - älskar att det blivit modernt igen, har önskat mig såna länge och nu finns det ju en hel massa att välja bland!

Gick in en sväng på Kappahl också och åh åååh, vad fina babykläder de hade. Om räkan är en tjej ska jag införskaffa någon av dessa:




Det var alldeles fullt med mammor med barnvagnar på stan. Är jag snart en av dem alltså? Jag kan inte riktigt förstå det. Men nu längtar jag som en tok. Kom igen nu då vattenavgång eller värkarbete, jag är redo!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har köpt den vänstra :D såååå söta!

2011-05-02 @ 18:17:45
URL: http://emma.widell.nu
Postat av: Lena

Åh, har du :) Så ni vet att det är en liten tös alltså!

2011-05-02 @ 19:18:30
URL: http://ordagrann.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0