Lovely söndag

Solen sken och vi tog en promme i sakta mak ner på stan i förmiddags.



Har kommit till en punkt där jag tacksamt tar emot hjälp med knytning av skor.




Vårens första glass i solen. Saltlakrits, dulce-de-leche och melon. Vi satt vid Nikolai-kyrkan och tittade på folk och hundar. Det är hundar överrallt! Precis som med bebismagar och barnvagnar. När man fått upp ögonen för något ser man det hela tiden, visst?




Väl hemma igen blev det ytterligare en premiär. Kaffe på balkongen.




Härligt att kunna gå ut när man vill. Vi spanade lite försiktigt på våra nya grannar.




Inte så fotogenisk idag. (Den där nya hyllan kroppen lagt sig till med är jag inte helförtjust i, måste jag säga. Inga bh:ar är sköna längre, det blir varmt och de känns allmänt jobbiga och tunga bara. Ska jag aldrig få mina vanliga tillbaks nu, är det så?)




Det är faktiskt Frode som undrat över när vi ska börja packa väskan som vi ska ha med till BB. Så idag började vi med att lägga i kläder till bebis. Sen har jag ju allt på lista som jag ska komma ihåg och jag antar att vi kommer ha gott om tid att plocka ihop grejerna när det sätter igång.



Och jojust! Vi har hittat skruvarna till spjälsängen! Nu är den monterad och bäddad och idag köpte vi spjälskydd också. Här är räkans hörna i vårt sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0