Jobbet osv

Gör klart grejer på jobbet. Lär upp min ersättare. Städar ur lite lådor.
Det känns som att jag ska sluta för all framtid, men det ska jag inte. Jag kommer ju tillbaka.







Trött. Konstig min.


Imorgon är det onsdag och jag är ledig = ta-det-lugnt-dag.
Barnmorskan igår verkade inte riktigt nöjd med hur magen växte, jag ligger lite under kurvan och hade bara ökat en cm sedan sist. Hon poängterade återigen vikten av vila. Men sen sa hon att måttet också påverkades av att vår bebis ligger så djupt ner i bäckenet nu, så det behövde inte vara något som betydde något. Får väl vänta och se om magen dragit iväg i tillväxten nästa bm-besök. Själv tycker jag att den är rätt lagom stor nu, den behöver inte bli något större :-)

Tänk att om några veckor är det ingen gravidmage längre. Då är det bebis, en riktig liten människa att pussa på. Då är vi tre. Det är så overkligt, fortfarande så overkligt. F säger "kom ut nu nångång då" till magen och jag säger "nej du får vara kvar ett par veckor till, sen går det bra att komma". Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0