Facit

Jo men det mesta har jag gjort av det jag tänkt idag. Inte fixat spjälsängen, men det är ju ingen brådska alls.
Förutom listan har jag gjort rent dörrar och lister här hemma. Puh. Nu är de gamla hyresgästerna nästan helt utstädade. Balkongen är ju kvar förstås, men det tar vi när det vårat till sig lite mer ute.

 Och ätit glass har jag gjort också. Och sovit middag! Otroligt skönt med en lur mitt på dagen.



Lakritsglass med kiwi var en oväntat god kombo.

Blev uttråkad senare på eftermiddagen. F kom hem och jag kom på att jag inte andats frisk luft på hela dagen. Han var trött efter jobbet men följde i alla fall med ut på en vända till Myrorna och lite runt därikring. Myrorna hade mycket men inget vi ville ha. Tanken var att kolla efter kökslampa, men det var ingen där vi föll för. Sen gick vi hem och åt våfflor tills magen stod i fyra hörn.



Stilleben från köksbordet ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0